امروز پنجشنبه 29 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0

در زیر اطلاعاتی از نهال انگور پیکامی آمده است:

پیکامیس یکی از پرطرفدارترین ارقام انگور در جهان است که در مقیاس های بسیار زیاد در ایران تولید می شود. ایران این انگور سفره ای شگفت انگیز را به کشورهای مختلف دنیا صادر می کند و قیمت عمده فروشی انگور پیکامی ایران با توجه به مقصد متفاوت است.

انگور پیکامی و خواص انگور و آفت انگور یکی از محبوب ترین و سالم ترین ارقام انگور تولید شده در ایران است که یکی از ارقام محبوب بین المللی برای صادرات نیز می باشد. آنها در رنگ های مختلف و طولانی تر و بزرگتر از انگور معمولی بدون هسته هستند. در بسیاری از مناطق ایران تولید می شود، اما با کیفیت بالا در ایالات مرکزی و غربی ایران یافت می شود.

برداشت انگور پیکامی در کاشمر

طرز تهیه رب انگور و کاشمر یکی از بزرگترین شهرهای تولید کننده انگور در ایران است که انگور مرغوب صادراتی را تولید می کند. بیش از 3400 هکتار باغ انگور فعال در شهرستان کاشمر وجود دارد. در این شهرستان بیش از 22 رقم مختلف انگور تولید می شود که رایج ترین آنها انگور عسگری و پیکامی است.

بیش از 30 درصد انگور کاشمر صادراتی است. این انگورها همگی درجه A هستند و برای مصارف تازه به بازارهای خارجی ارسال می شوند. مابقی انگور را نیز در بازارهای محلی کشور توزیع و برای تهیه مرویز خشک می‌کردند.

صادرات انگور از ایران

ایران یکی از تامین کنندگان اصلی انگور در منطقه خاورمیانه است و بخش بزرگی از این بازارها را تامین می کند. روسیه با خرید 70 درصد از محصولات انگور ایران بزرگترین واردکننده انگور ایرانی است. همچنین قطعات زیادی به کشورهای همسایه و خاورمیانه ارسال می شود. برخی از بزرگترین مشتریان همسایه ایران پاکستان و امارات متحده عربی به ترتیب با 13 و 12 درصد هستند.

طبع انگور

برخی از کشورهای اروپایی مانند اسلواکی، بلاروس و سوئیس نیز از مشتریان ایران هستند. ارقام انگور اردیبهشتی که از ایران فرستاده شده اند و برخی مانند انگور پیکامی بسیار معروف هستند.

انگور

انگور پوست نرم و میوه ای آبدار است که از درخت انگور می رسد. همچنین انگور یکی از قدیمی ترین گیاهانی است که بشر نحوه پرورش آن را آموخته است. به نظر می رسد صادرات انگور در تمام مناطق جهان که دارای میزان متوسطی هستند، رشد می کند. در ایران نیز هر ساله این میوه کشت و صادرات انگور از ایران انجام می‌شود. ارقام صادراتی ماژ یا انگور ایران: بیدانه سفید و قرمز، عسگری، صاحبی، یاقوتی، شاهرودی، شاهانی، پیکامی، خلیلی، فخری و.... صادرات انگور با توجه به این خواص ارزشمند همواره مورد توجه صادرکنندگان در ایران و جهان بوده است

نام محصول: انگور

مناطق اصلی تولید (منشا): همه استان ها

رنگ بیرونی/داخلی: سبز-زرد-قرمز-مشکی

طعم: شیرین

فصل: تابستان

بسته بندی: کارتن 5-10 جعبه چوبی کیلوگرم

برای اطلاعات بیشتر و خرید این نهال به سایت دهوین مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه