امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0

دهوین ارائه دهنده انواع نهال انگور می‌باشد:

کاشت نهال انگور

هر رقم انگور برای رشد نیاز به شرایط خاصی دارد اما به طورکلی یک سری موارد در همه انواع نهال انگور یکسان هستند که در ادامه برایتان لیست کرده ایم تا با آگاهی از آنها بتوانید بهره وری محصولات خود را افزایش دهید:

متوسط عمر درخت انگور: 75تا80 سال

ارقام مختلف انگور برای رشد به 2 الی 3 ماه سرمای زمستانه نیاز دارند

دمای سرمای زمستانه مورد نیاز برای رشد: 7 ال 10 سانتی گراد

نهال انگور به شکل بوته ای و رونده بوده و درمقابل برخی برگه ها دارای پیچیک می باشد.

انواع انگور: دانه دار و بی دانه

رنگ انگور: سرخ و سیاه و زرد و تقریبا سبز

بهترین زمان کاشت نهال انگور

کاشت نهال انگور در هر شرایط آب و هوایی متفاوت است، برای مثال اگر شما در مناطق سردسیر قصد احداث باغ و کاشت نهال انگور را دارید، باید بدانید که بهترین زمان برای کاشت نهال انگور اواخر زمستان است و اگر زمستان محل سکونت شما سرمایی معمولی دارد، کاشت نهال انگور را می توانید از اواسط پاییز انجام دهید، در این حالت، آب حاصل از بارش باران و برف، باعث استقرار اولیه نهال انگور می شود.

انواع نهال انگور شامل:

نهال های انگور؛ در داخل و خارج ایران به 2 دسته کلی تقسیم می شوند:

نهال های انگور سردسیری

نهال های انگور گرمسیری

که این تقسیم بندی به شما کمک می کند تا در هر منطقه ای با انواع شرایط آب و هوایی که سکونت دارید، بتوانید با خرید نهال انگور؛ اقدام به کاشت مناسب ترین ارقام این گونه کنید.

بهترین نهال انگور دارای چه خصوصیاتی می باشد؟

از میان بیش از 100 رقم گونه انگور؛ نمی توانید نهال ها را به 2 قسمت بهترین و بدترین تقسیم کنید. چرا که تمامی این ارقام جزو میوه های پر طرفدار و همچنین پر بازده می باشند. اما به طور کل یک نهال انگور؛ زمانی جزو برترین ها قرار می گیرد که از لحاظ باردهی، ظاهری، سالم بودن ریشه ها و قیمت محصول آن از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

معرفی و مراقبت های نهال انگور بالغ:

پس از خرید نهال انگور؛ برای مرحله کاشت آماده شوید. در این مرحله شما باید با خصوصیاتی مانند: (آبیاری، هرس، خاک مناسب، نورخورشید، کود دهی، آب و هوای لازم) برای نهال های انگور بالغ خود آگاهی پیدا کنید. چرا که هر کدام از انگورهای بالغ در یک شرایط مخصوص به خود به باروری می رسند.

حال شاید این سوال برای شما ایجاد شود که یک نهال انگور بالغ؛ پس از تمام رسیدگی ها در سال به چه میزان باردهی می رسد؟ در پاسخ این سوال باید گفت که در شرایط ثابت شما به بالای 180 کیلوگرم محصول انگور خواهید داشت. که این عدد در مقایسه با سایر میوه ها می تواند متحیر کننده به نظر برسد.

معرفی دنیای بهترین انگورهای دنیا:

انگور میوهای خوشمزه و موجود در کلیه‌ی فصول سال است که به دلیل طعم و مزه دوستداشتنی و متنوعش پاسخگوی ذائقه های مختلف است. شما میتوانید انواع متنوع بهترین انگور؛ همچون انگور عسگری یا ترکمن را برای مصرف در خانه انتخاب کرده و از آن‌ها استفاده نمایید. انگور دارای ویتامین های فراوانی همچون آ، ای، امگا 3 و 6 است. این میوه ی جذاب خواص متنوعی نظیر:

روشن کنندگی و شاداب کنندگی پوست،

کاهش دهنده فشار خون،

جلوگیری کننده از سرطان و درمان مؤثر یبوست دارد.

اگر میخواهید باغی پر از انواع مختلف انگور برای خود داشته باشید و یا اگر به دنبال اطلاعات کاربردی و کارآمد انواع متنوع انگور نظیر انگور ترکمن و یاقوتی هستید، این مطلب به شما اطلاعات جامع فراوانی درباره بهترین درخت انگور، میدهد. از جمله درخت های مختلف و بهترین انگورهای، موجود در بازار ایران میتوان به انواع مختلف زیر اشاره کرد:

انگور مکیاج

انگور کشمشی

انگور یاقوتی

انگور ردکارنت

انگور بلک سیدلس

برای تهیه بهترین انواع نهال انگور به سایت دهوین مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه