امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0

هر آنچه که باید از خرید نهال انگور پرلت بدانید:

مشخصات نهال انگور پرلت

نهال انگور پرلت نهال انگور انواع تجاری پرلت است. مضرات انگور ورود زود هنگام مقاومت در برابر سوختگی. اندازه مکعب متوسط. بیدانه این رقم در شرایط آب و هوایی ارومیه در اواسط ماه اوت ظاهر می شود. این رقم انگور بومی فرانسه است و می توان آن را در ایران کشت کرد. این نهال های انگور از انواع دیگر قوی تر می شوند و خیلی زود میوه می دهند. عملکرد زیاد این رقم انگور باعث شده است که مورد استقبال بیشتر باغداران قرار گیرد. انگور مروارید دانه های زرد تقریباً درشت و شدیدی دارد و طعم آن بسیار شیرین و دلپذیر است.

فواید انگور این رقم بهترین نهال انگور برای کشمش محسوب می شود زیرا میوه های آن بی هسته و کیفیت مغز آن بالا است. این انگور مخصوص فرانسه است و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این نوع نهال انگور بسیار بالغ و بسیار مثمر ثمر است و از مقاومت در برابر حرارت خوبی برخوردار است. این رقم دارای خوشه های متوسط ​​تا بزرگ است و دانه های آن جمع و جور بوده و دارای میوه های متوسط​​تا گرد هستند. البته این انگور به دلیل بی دانه بودن برای خشک شدن نیز مناسب است.

درخت انگور، پرلیت از مدت ها پیش مورد استقبال باغداران قرار گرفته است مقدمه ای در خرید نهال انگور پرلیت: این نوع نهال انگور یکی از گونه های شناخته شده و با کیفیت در ایران است. این انگور به سرعت رشد کرده و میوه آن هر ساله مطلوبتر می شود.این نهال انگور در خاکهای زهکشی شده عملکرد خوبی دارد و نسبتاً به سرما مقاوم است.این انگور از سایر ارقام انگور دیرتر است.

وضعیت خاک برای کاشت نهال پرلت:

قبل از خرید نهال انگور پرلت، وضعیت زهکشی خاک را در نظر بگیرید. محل مناسبی را قبل از پرورش نهال فراهم کنید. این محل باید از نظر زهکشی خاک مورد بررسی قرار بگیرد. انگورها به خاک های باتلاقی و ماندابی واکنش منفی دارند.

میزان اسیدیته خاک را نیز برای نهال انگور پرلت چک کنید. این میزان PH باید بین 7 تا 8 باشد. خاک های شنی لومی برای نهال انگور پرلت توصیه می شود. این خاک ها دارای بافت شنی می باشند. البته این بافت شنی با ترکیبی از خاک های دیگر همراه می گردد. وجود شن در خاک شرایط مناسبی برای زهکشی فراهم می کند و سبب تخلیه کافی آب از خاک می گردد.

این نوع خاک ها به خاک های رسی ترجیح داده می شوند. چون مشکلی را برای نهال انگور پرلت به وجود نخواهند آورد.جالب است بدانید نهال انگور پرلت در چنین شرایطی به طور طبیعی نهال حدود 50 سال عمر خواهد کرد. البته این عمر می تواند از 50 سال هم بیشتر باشد.

نهال انگور پرلت می تواند از نظر ارتفاعی بین 10 تا 20 فوت(3 تا 6 متر) قرار داشته باشد.

ویژگی های مربوط به آبیاری نهال انگور پرلت:

از دیگر ویژگی ها و نیازی که نهال انگور پرلت؛ دارد سیستم آبیاری آن می باشد. هرچه که آب و هوا گرم تر باشد بدون شک نهال به آب بیشتری برای رشد نیاز دارد. به همین دلیل شما باید زمانی که خاک آن خشک شد آبیاری آن را انجام دهید. در فصل بهار و تابستان بهتر است 10 روز یکبار و بسته به شرایط 7 روز یکبار آبیاری آن را انجام دهید. زمان آبیاری دقت داشته باشید که تمامی ریشه های آن آب بخورند.

سیستم آبیاری انگور پرلت؛ را می توانید به گونه ای انتخاب کنید که به صورت خودکار آبیاری را انجام دهد. این نهال انگور پرلت، با آبیاری منظم رشد بهتری خواهد داشت. به همین دلیل باید به این ویژگی آن دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید از آن محصول بیشتری را دریافت کنید. به طور کلی میزان آبیاری آن در فصول سال متفاوت است که شما در این مورد هم می توانید با کارشناسان مشورت کنید تا بهترین سیستم آبیاری را به شما معرفی نمایند.

برای اطلاعات بیشتر و خرید این نهال به سایت دهوین مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه