امروز یکشنبه 18 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0


نهال انگور قرمز

پرورش انگور برای مصارف مختلف

آیا می خواهید انگور را در درجه اول برای پوشاندن درختچه پرورش دهید؟ سپس می توانید تقریباً هر گونه نهال انگور کشمشی را انتخاب کنید که مقاوم و نسبتاً سالم باشد.

آیا امیدوارید آب انگور و ژله انگور درست کنید؟ چندین نوع مراقبت آسان قابل اعتماد برای این منظور مناسب هستند. آب میوه و ژله انگور به طور سنتی برخی از مقاوم ترین گونه های انگور در زمستان هستند.

نمودار اجزای درخت انگور

آشنایی با بخش‌های مختلف درخت انگور به رشد و هرس کمک می‌کند.

آیا برای تازه خوردن انگور بدون هسته می خواهید؟ برخی از گونه های بدون دانه در حال حاضر در مینه سوتا رشد می کنند، اما، به جز در جنوب مینه سوتا، همه این گونه ها به حفاظت زمستانی نیاز دارند. انگورهای رومیزی دانه دار معمولاً نسبت به انواع بدون دانه جدیدتر نسبت به سرما مقاوم تر و قوی تر هستند.

انگور برای آبمیوه

در حال حاضر بسیاری از انواع انگور مقاوم به سرما برای آبمیوه‌گیری انگور تجاری و سرگرمی در آب و هوای شمالی موجود است. تعدادی از اینها توسط دانشگاه مینه سوتا به طور خاص برای آب و هوای خشن ما ایجاد شده است.

برای آبمیوه‌گیری باید با دقت بیشتری در انتخاب نوع آبمیوه با توجه به اینکه چه گونه هایی نوع شراب مورد نظر شما را می سازند و به چه آموزش و هرس نیاز دارند. در حالی که این انگورها را می توان تازه مصرف کرد، به طور کلی اسید بالاتر، قند بالاتر، نسبت پوست به تفاله بیشتر و دانه های بیشتری نسبت به انگورهای رومیزی و آب میوه دارند.

کاشت نهال انگور قرمز گلوب

سایتی با آفتاب کامل انتخاب کنید. با این حال، اگر نقطه ای با آفتاب کامل ندارید، مطمئن شوید که حداقل آفتاب صبحگاهی در آن قرار دارد.

خاک شما باید عمیق، دارای زهکشی خوب و سست باشد.

شما همچنین به گردش هوای خوب نیاز دارید.

انگورها برای رشد رو به رشد باید به نوعی از حمایت آموزش ببینند. این نیز خطر شیوع بیماری را کاهش می دهد. در هنگام کاشت باید تکیه گاه وجود داشته باشد، مردم از داربست یا درختچه محکم برای این کار استفاده کرده اند.

قبل از کاشت انگور، ریشه آنها را به مدت دو یا سه ساعت در آب خیس کنید.

در زمان کاشت آبیاری کنید.

مراقبت

در سال اول کود ندهید مگر اینکه خاک مشکل داشته باشید. در سال دوم رشد به آرامی کود دهید.

از مالچ برای حفظ مقدار یکنواخت رطوبت در اطراف انگور استفاده کنید.

توری مشبک برای دور نگه داشتن پرندگان از میوه های جوانه زده مفید است.

پرش به بخش

انگور بدون هسته چیست؟

زمان کاشت انگور بدون هسته

5 نوع انگور بدون هسته

نحوه کاشت انگور بدون هسته

6 نکته مراقبت از انگور بدون هسته

بیشتر بدانید

ران فینلی باغبانی را آموزش می دهد

برای تهیه انواع نهال به سایت دهوین مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه