امروز دوشنبه 26 شهریور 1403 http://brita.cloob24.com
0

روش

لابیوپلاستی تقویتی لابیا ماژورا از طریق انتقال اتولوگ چربی (AFT به لابیا ماژورا) چگونه انجام می شود؟

AFT به لابیا بزرگ می تواند بین پانزده دقیقه تا 30 دقیقه طول بکشد (اگر فقط برای انجام این عمل چربی کافی برداشته شود، تقریباً 24 سی سی) و معمولاً به صورت سرپایی انجام می شود. رایج ترین تکنیک ها شامل لیپوسکلپچرینگ است. و انتقال چربی اتولوگ (خودتان) به لابیا بزرگ.

لیپوسکلپچر تومسنت

ابتدا با استفاده از مخلوطی از بی حس کننده های موضعی و آدرنالین، محلول خاصی به نام مایع تومسنت ایجاد می شود. این مایع از طریق نقاط دسترسی کوچک به ناحیه تحت درمان وارد می شود. این به بی حس شدن ناحیه تحت درمان کمک می کند، خونریزی را کنترل می کند و با چربی شما واکنش نشان می دهد و حذف آن را آسان تر می کند. سپس از یک ابزار لوله‌ای بلانت به نام کانولا برای مکش چربی استفاده می‌شود.

انتقال چربی اتولوگ

انتقال چربی اتولوگ شامل چندین مرحله است. چربی شما از روش لیپوسکوپچر به صورت استریل جمع آوری، پردازش و با یک محلول آنتی بیوتیک مضاعف شسته می شود. سپس در سرنگ‌هایی قرار می‌گیرد که به یک کانول مخصوص که برای تزریق زیبایی به لابیا بزرگ استفاده می‌شود وصل می‌شود تا ظاهری جوان‌تر و زیباتر ببخشد. بیماران می توانند انتخاب کنند که فقط به اندازه کافی چربی برای انجام AFT در لابیا بزرگ برداشته شود یا ممکن است چندین ناحیه لیپوسکوپچر را انتخاب کنند.

ارسال دیدگاه